Campania Coca Cola de Craciun "Si TU poti fi Mos Craciun!"
Campania se va desfasura in perioada: 18 noiembrie 2013 –20 decembrie 2013 inclusiv.
Produsele
promotionale participante sunt bauturile carbogazoase comercializate
sub denumirea de “Coca - Cola”si “Coca Cola Zero”, in ambalaje de 500 ml
PET; 1L PET, 2L PET; 2,5L PET pentru Coca - Cola si 500ml PET; 2L PET;
2,5L PET pentru Coca - Cola Zero.
Ambalajele Produselor Promotionale vor putea fi identificate prin:
- etichetele promotionale care vor contine mesajul “Si TU poti fi Mos Craciun!” si
- capacele promotionale de culoarea galbena, care vor avea in partea superioara un brad de Craciun
si mesajul “Cauta sub capac”, iar in interior un cod unic alfanumeric format din 8 caractere.
Pentru
a se inscrie in Campanie, participantii trebuie sa achizitioneze cel
putin un Produs Promotional, sa identifice codul alfanumeric in
interiorul capacului acestuia si sa-l inscrie in competitie, in perioada
Campaniei, prin una dintre urmatoarele 2 modalitati:
- prin SMS:
consumatorii trebuie sa trimita, in Perioada Campaniei, codul unic
alfanumeric descoperit in interiorul capacului Produsului Promotional,
printr-un mesaj text scris ("SMS"),la numarul scurt de SMS 1789;
- online: sa acceseze WEBSITE-ul: www.coca-cola.ro, sa completeze formularul electronic de
creare cont in Campanie, asa cum este acesta afisat pe acest WEBSITE, respectiv sa completeze toate
campurile obligatorii mentionate in formularul de inscriere.
Premii acordate :
Premii pe minut: 15.000 mini-camioane de jucarie Coca-Cola,
Premii pe zi: 20 de brazi naturali in ghiveci cu decoratiuni pentru brad.
Pentru
a intra in posesia premiului in caz de castig, participantii sunt
obligati sa pastreze capacul/capacele ce contin/e codul/rile inscris/e
in Campanie si desemnate castigatoare conform prezentului Regulament
Oficial.
Lista castigatorilor: https://castigasiimparte.ro/#/castigatori
www.castigasiimparte.ro inscrie codul Coca-Cola concurs de Craciun 2013
https://castigasiimparte.ro/#/home.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu