Trimite codul Chesterfield pe www.descopera.co.uk

Din 2 februarie și până pe 3 mai 2015, Philip Morris, compania deținătoare a mărcilor Marlboro, Parliament, Virginia Slim, L&M și Chesterfield desfășoară o campanie promoțională în care s-au pus la bătaie peste 60.000 de super premii.
Taloanele din pachet vor avea un cod unic care poate poate fi trimis prin SMS la 1820 (număr valabil în rețelele Orange, Vodafone și Telekom) sau pe site-ul oficial de promoție www.descopera.co.uk.
Cunoscătorii au mai avut de-a face cu acest site, de-a lungul altor 2 promoții la Chesterfield și Marlboro.
Mesajul de pe un talon arată cam așa:
Ești chef sau doar gurmand? Bucata asta din puzzle este dovada că ești cu un pas mai aproape de cea mai tar experiență în UK. Colectează toate cele 12 cupoane, completează harta și explorează-ți personalitatea. Pentru restul de info, intră pe www.descoperă.co.uk.
Campania promoţională „Explorează-ţi personalitatea!” va începe pe data de 2 februarie 2015, ora 00:00:00 şi se va derula zilnic în intervalul orar 00:00:00 – 23:59:59 (inclusiv), până la data de 3 mai 2015, ora 23:59:59 (inclusiv).
La Campania promoţională participă următoarele variante de pachete de ţigarete Chesterfield: Chesterfield Black 100’s, Chesterfield Blue 100’s, Chesterfield Silver 100’s, Chesterfield Menthol KS, Chesterfield Blue KS, Chesterfield Silver KS care conţin, tipărite în interiorul capacului pachetului, coduri unice formate din 8 caractere alfanumerice.
Înscrierea în Campania promoţională se face pe baza unui cod unic, alcătuit din 8 caractere alfanumerice.
Pentru a participa la prezenta Campanie promoţională, adulţii fumători trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
Să cumpere minimum un pachet de ţigarete Chesterfield menţionat mai sus;
Să înscrie o singură dată în Campania promoţională codul unic;
Înscrierea în Campania promoţională a codului unic de 8 caractere alfanumerice, tipărit în interiorul capacelor de ţigarete participante la Campania promoţională se poate face prin una din următoarele modalităţi puse la dispoziţie de Organizator:
prin SMS, la numărul scurt 1820 (valabil în reţelele Vodafone, Orange, Telekom Mobil sau Digi Mobil);
prin website-ul logistic utilizat în Campania promoţională, respectiv descopera.co.uk;
Un participant va fi identificat pe toată perioada de desfăşurare a Campaniei promoţionale după numărul de telefon mobil de pe care a participat.
Este valabilă prima înscriere înregistrată a unui cod unic de 8 caractere alfanumerice, indiferent de modalitatea de înscriere a acestuia.
În pachetele de ţigarete participante la Campania promoţională, participanţii pot găsi cupoane promoţionale ce au tipărit un cod unic de 9 caractere alfanumerice. Cupoanele promoţionale sunt descrise mai jos: există 12 tipuri distincte de astfel de cupoane promoţionale ce pot fi găsite în pachetele de ţigarete participante la Campania promoţională, fiecare dintre ele având elemente grafice distinctive:
5 tipuri de cupoane sunt personalizate cu 5 domenii de interes: Aventură, Fotografie, Gastronomie, Modă, Muzică;
7 tipuri de cupoane nu sunt personalizate cu domenii de interes;
Cele 12 tipuri de cupoane sunt distincte între ele;
Fiecare dintre cele 12 tipuri de cupoane este personalizat cu un element distinct din harta Regatului Unit al Marii Britanii;
Puse împreună în ordinea corectă, cele 12 tipuri de cupoane formează harta Regatului Unit al Marii Britanii.
Cu un cod unic valid de 8 caractere alfanumerice, inscripţionat în capacele pachetelor de ţigarete participante în Campania promoţională, înscris prin oricare din modalităţile de participare, în intervalul orar 00:00:00 – 23:59:59 al unei zile de Campanie Promoţională, un participant poate câştiga cumulat pe întreaga perioadă a Campaniei promoţionale:
1 singur premiu instant
1 singur premiu zilnic
Cu o hartă completă, un participant poate câştiga cumulat pe întreaga perioadă a Campaniei promoţionale:
1 singur premiu de tip „Experienţă Locală”
1 singur premiu mare
În cadrul acestei Campanii promoţionale se vor acorda în total 60.596 de premii, împărţite astfel:
A. Premii instant: 60.000 de premii/campanie Premiile instant se acordă primilor 60.000 de participanţi unici în Campania promoţională (în ordinea cronologică a recepţionării de către Organizator a datelor transmise de către participanţi), după introducerea şi validarea primului cod unic format din 8 caractere alfanumerice, indiferent de modalităţile de participare. Premiul instant constă în următoarele 2 tipuri de premii:
A1. Pachet de ţigarete Chesterfield: Total 29.999 buc. /campanie
A2. Brichetă Chesterfield: Total 30.001 buc. /campanie
B. Premii zilnice: 91 premii/campanie; 1 premiu/zi; Premiul zilnic va fi acordat, prin tragere la sorţi zilnică dintre toate codurile unice valide înscrise, prin oricare din modalităţile de participare şi alocate în ziua de Campanie promoţională anterioară tragerii la sorţi zilnice, în intervalul 00:00:00 – 23:59:59 (inclusiv). Premiul zilnic poate fi unul din următoarele 13 tipuri de premii:
B1. Experienţă VIP tip „Aventură”
B1.1 Curs scuba diving
B1.2 Off-road escape
B1.3 Curs conducere defensivă
B1.4 Private Sailing Day
B2. Experienţă VIP tip „Fotografie”
B2.1Şedinţă foto profesionistă
B2.2 Week-end Fotografic
B2.3 Atelier individual de fotografie şi editare fotografică
B3. Experienţă VIP tip „Gastronomie”
B3.1 Călătorie cu iahtul şi cină în port
B3.2 Cină pregătită de un maestru bucătar
B4. Experienţă VIP tip „Modă”
B4.1 Sesiune privată de stil şi imagine personală
B4.2 Sesiune privată de machiaj şi hairstyling
B5. Experienţă VIP tip „Muzică”
B5.1 Bilete VIP la un concert
B5.2 Curs canto şi înregistrare în studio
B6. Telefon iPhone 6
B7: Telefon Galaxy Note Edge
B8: GoPro HERO3+ şi accesorii
B9: Bar mobil
B10: Canapea tip Chesterfield
B11: Voucher fotografie în valoare de 3.500 RON
B12: Voucher muzică în valoare de 3.500 RON
B13: Voucher gastronomie în valoare de 3.500 RON
C. Premii de tip „Experienţă Locală”: 500 premii/campanie; Premiile de tip „Experienţă Locală” se vor oferi primilor 500 de participanţi (identificaţi pe baza numărului de telefon, în ordine cronologică) la prezenta Campanie promoţională ce completează cu succes o hartă prin intermediul secţiunii „Înregistrare hartă” din cadrul website-ului logisticdescopera.co.uk. Premiile de tip „Experienţă Locală”constau în una dintre experienţele de mai jos, la alegerea câştigătorului:
Experienţă Locală Aventură
Karting
Echitaţie
Echitaţie Safari
Tir sportiv
Room escape
Curs scrimă
Experienţă Locală Fotografie
Atelierde fotografie pentru începători
Curs de editare foto
Experienţă Locală Gastronomie
Degustare de vinuri
Curs de gătit
Experienţă Locală Modă
Curs de automachiaj
Atelier de stil vestimentar
Experienţă Locală Muzică
Bilet la concert
Curs de dans
Curs de instrumente muzicale
D. Premii mari: 5 premii/campanie; Premiul mare constă în câte o călătorie în Regatul Unit al Marii Britanii pentru fiecare câştigător împreună cu un prieten adult
Premiul include cheltuielile legate de experienţa în Regatul Unit al Marii Britanii (premiu valabil atât pentru câştigător cât şi pentru însoţitorul acestuia):
bilet de avion Bucureşti – Londraşi retur, clasa economic;
transport aeroport – hotel;
transport Londra – Liverpool şi retur;
cazare 6 nopţi la hoteluri de minim 3 stele în Londra şi Liverpool;
cheltuieli legate de mese (maxim 6 mese de seară şi 6 mese de prânz).
cheltuieli legate de cele 5 experienţe oferite câştigătorilor şi însoţitorilor adulţi ai acestora
În cadrul premiului mare, câştigătorii şi însoţitorii acestora vor beneficia de 5 tipuri diferite de experienţeîn Regatul Unit al Marii Britanii:
Experienţă culinară în restaurantul Recipease
Experienţă fotografică într-un parc Safari
Experienţă de modă şi cumpărături
Experienţă de aventură pe pista Top Gear
Experienţă muzicală la casa de discuri CoverStar Recording şi la Club The Cavern

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu