Campania se va desfasura in perioada 15 ianuarie 2015 – 22 februarie 2015.
Pentru a participa la Campanie, persoanele interesate trebuie sa
acceseze si sa se logheze pe siteul antrefrig.ro fie cu ajutorul adresei
de mail personala, fie prin utilizarea contului sau de Facebook si sa
urmeze urmatorii pasi:
Sa completeze formularul de inregistrare cu datele sale de contact
reale sau sa se inregistreze folosind contul de Facebook personal;
In cazul in care userul s‐a inscris in Campanie prin contul de
Facebook si este extras ulterior prin tragere la sorti, el va fi
contactat de catre reprezentantii Agentiei si va livrat pe mail
reprezentantului in termen de 24 de ore de la extragere o poza cu el la
dimensiunile minime de 1240 x 800;
In cazul in care userul s‐a inscris in Campanie prin adresa de email
si este extras ulterior prin tragere la sorti, el va avea de incarcat
in cadrul procesului de inscriere o fotografie tip portret la
dimensiunea minima indicata de Organizator;
Sa incarce din propriul calculator, sau sa inregistreze utilizand
functia siteului, un segment vocal in care sa rosteasca intr‐un mod clar
cuvintele “FICAT, FICAT”
In urma inregistrării, participantului i se va crea o pagina
individuala in care va avea disponibila noua reclama publicitara a
brandului Antrefrig in cadrul careia vocea Porcusorului Antrefrig va fi
inlocuita cu inregistrarea sa incarcata anterior.
Dupa inscrierea corecta si completa pe site conform pasilor
precizati mai sus, participantul va primi in termen de maxim 48 de ore
un mail in care i se va confirma validarea inscrierii sale si in care i
se va preciza linkul catre pagina sa individuala generata pe siteul
antrefrig.ro. Pagina va contine reclama TV personalizata cu vocea sa,
caseta cu codul de importare a clip‐ului (embed script) si optiuni de
distribuire a clipului pe retelele de socializare.
In fiecare saptamana Organizatorul va alege prin tragere la sorti dintre
toti participantii inscrisi si validati pana la data extragerii un
anumit numar de voci ce vor fi difuzate in reclamele TV in perioada
Campaniei. Numarul de voci extrase si distribuie in spoturi in
urmatoarea ordine saptamanala:
Saptamana 1 (extragere din perioada 15 ianuarie ‐ 18 ian 2015) ‐ un numar de 9 voci
Saptamana 2 (extragere din perioada 19 ianuarie ‐ 26 ianuarie 2015) ‐ un numar de 13 voci
Saptamana 3 (extragere din perioada 27 ianuarie ‐ 2 februarie 2015) ‐ un numar de 13 voci
Saptamana 4 (extragere din perioada 3 februarie ‐ 9 februarie 2015) ‐ un numar de 4 voci
Participantii ale caror voci inregistrate pe siteul Campaniei vor fi
incluse in reclamele TV vor fi alesi prin tragere la sorti cu 2 zile
inainte de saptamanile de difuzare. Ei vor fi anuntati ulterior si pe
pagina de Facebook a brandului in cadrul unor postari.
In cadrul fiecarei sesiuni de tragere la sorti Organizatorul va extrage
si un număr de 10 participanti (voci) ca rezerve pentru a putea înlocui
participanții extrasi care nu livrează în timp util imaginile necesare
finalizarii materialelor pentru editarea reclamelor TV.
Participa la concurs
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu